ЗЕМЕЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО 2021 - семінар (м.Київ)/вебінар, 29 жовтня. Закон №1423 - нова "Земельна Конституція". Проекти Закону 5600. Договори. Схеми. Перевірки власника. Концентрація. Конфіскація. Переважне право. Купівля-продаж. Оцінка, вартість землі. Реєстрація прав. ДЗК. Детальніше...

Земельний кодекс України. Стаття 159. Порядок розгляду земельних спорів органами місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин

1. Земельні спори розглядаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, та органами місцевого самоврядування на підставі заяви однієї із сторін у тижневий строк з дня подання заяви.
2. Земельні спори розглядаються за участю зацікавлених сторін, які повинні бути завчасно повідомлені про час і місце розгляду спору. У разі відсутності однієї із сторін при першому вирішенні питання і відсутності офіційної згоди на розгляд питання розгляд спору переноситься. Повторне відкладання розгляду спору може мати місце лише з поважних причин.
3. Відсутність однієї із сторін без поважних причин при повторному розгляді земельного спору не зупиняє його розгляд і прийняття рішення.
4. У рішенні органу місцевого самоврядування або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, визначається порядок його виконання.
5. Рішення передається сторонам у триденний строк з дня його прийняття.
 
ЗСУ: Коментована стаття передбачає процедуру розгляду земельних спорів органами місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. 
 
1. Із частини 1 коментованої статті випливає, що підставою для розгляду земельного спору органом місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин є заява однієї із сторін про порушення прав та законних інтересів. В заяві про земельний спір необхідно вказати підстави, за яких виник земельний спір. При цьому вимоги в заяві повинні бути мотивовані, а заява повинна бути оформлена належним чином та підписана відповідною особою. До заяви сторона також може подати необхідні документи, що підтверджують підстави, на які сторона посилається у своїй заяві (наприклад, документ на право власності на земельну ділянку, акти, розпорядження компетентних органів та інші документи). 
 
Заява про вирішення земельного спору повинна бути розглянута в тижневий строк. Початком перебігу строку розгляду заяви про земельний спір слід вважати дату реєстрації заяви органом місцевого самоврядування або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
 
2. Частина друга коментованої статті визначає, що розгляд та вирішення спорів здійснюється в присутності зацікавлених сторін. При цьому орган, який розглядає спір, зобов'язаний завчасно повідомити сторони про час та місце його розгляду. Належним повідомленням про розгляд земельного спору, на нашу думку, слід вважати отримання письмового повідомлення про розгляд земельного спору, що особисто вручене зацікавленим особам спору. 
 
Також частиною 2 коментованої статті передбачена можливість відкладення розгляду спору, якщо була відсутня хоча б одна із зацікавлених осіб і відсутня офіційна згода на розгляд питання за відсутності зацікавленої особи.
 
3. Якщо при повторному розгляді земельного спору (у разі якщо розгляд було перенесено у зв’язку з відсутністю однієї із сторін), відсутня одна із сторін без повідомлення поважних причин, орган місцевого самоврядування та орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів має право здійснювати розгляд спору та прийняти рішення по суті.
 
4. За результатами розгляду земельних спорів органи місцевого самоврядування або центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин приймають рішення, які повинні містити порядок їх виконання, тобто заходи, спрямовані на відновлення порушених прав та інтересів. 
 
5. Орган, що виніс рішення щодо земельного спору, зобов’язаний передати рішення зацікавленим сторонам спору. Термін передачі рішення сторонам становить три дні.
 
Звертаємо увагу, що рішення органу місцевого самоврядування та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин не є остаточними та не підлягають примусовому виконанню (див. коментар до ст. 158 ЗК України).
 
 
 
 
 
 
 
© 2015 Асоціація «Земельна спілка України». Всі права захищено.
Дана інформація була підготовлена Асоціацією «Земельна спілка України». Забороняється відтворення та використання повністю або будь-якої частини даної інформації у будь-якому форматі, включаючи графічний, електронний, копіювання, передрук чи використання в будь-який інший спосіб без письмової згоди Асоціації «Земельна спілка України».

Про "Земельну спілку України"

 

 

Асоціація "Земельна Спілка України" (ЗСУ) була заснована в 2004 році групою землевпорядних організацій. Асоціація є недержавною неприбутковою організацією.
 

Клієнти та партнери

  • Комітет з питань аграрної політики та земельних відносин ВР
  • Міністерство аграрної політики та продовольства
  • Держгеокадастр
  • Міністерство юстиції України
  • Державна реєстраційна служба України
  • Національний Університет біоресурсів і природокористування України
  • Проект USAID АгроІнвест
  • Проект USAID Правова країна
  • United Nations Development Programme (UNDP)
  • Food and Agriculture Organization (FAO)
  • BVVG Bodenverwertungs- und -verwaltungs GmbH
  • Асоціація фермерів та приватних землевласників України
  • Український союз промисловців та підприємців
  • Українська національна іпотечна асоціація
  • Асоціація адвокатів України
  • Український клуб аграрного бізнесу

Змі про нас

Земельна реформа 2021 – дорожня карта запуску ринку землі

Детальніше...

Війна за ринок землі – законопроєкт №2194...

Детальніше...

Зміна підходу до розрахунку нормативної грошової оцінки землі – що зміниться для аграріїв та власників паїв?

Кабінет Міністрів України пропонує затвердити нову уніфіковану методику нормативної грошової оцінки (НГО) земельних ділянок. Відповідний проєкт постанови уряду розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. AgroPolit.com дізнався думку авторів постанови, землевпорядників та фахівців із земельних питань про причини та наслідки нововведень.

Детальніше...

Голова Держгеокадастру пояснив, що буде з орендою паїв після земельної реформи

Детальніше...

Земля громадам від Президента: де її шукати?

Детальніше...

Роман Лещенко – про передачу державних земель народу, інвентаризацію, корупцію, детінізацію, безоплатну приватизацію

Детальніше...

Держгеокадастр за 2 місяці скоротить 60% працівників

Держгекокадастр за 2 місяці скоротить 60% працівників. Про це під час Всеукраїнського земельного форуму заявив керівник Держгеокадастру Роман Лещенко. 
Детальніше...

Бюджет України-2021: завдання вижити – пошук ресурсів для покриття дефіциту

Детальніше...

Суд заарештував земельні ділянки Андрія Вавриша - "Наші Гроші"

Детальніше...

Що не так із новим податком на землю

Детальніше...

Послуги

Увага!

Земельна спілка України

- не надає безкоштовних консультацій

- не допомагає безкоштовно отримати і оформити землю

- не займається оформленням окремих ділянок площею менше 2,1 га або паїв

- не працює у вихідні і святкові дні

 

Для замовлення послуг звертайтеся за телефонами:

38 098 508 80 00

Наша електронна пошта

office@zsu.org.ua

 

 

Асоціація «Земельна спілка України» надає послуги на території всієї України через мережу з більш ніж 40 представництв і партнерських організацій:

 

Усні консультації

 

Письмові консультації

 

Земельні спори (в тому числі межові). Їх вирішення в суді

 

Оскарження упереджених висновків державних органів щодо документації із землеустрою та оцінки земель

 

Первинна громадська науково-технічна експертиза документації із землеустрою та оцінки земель

 

Безпілотні технології в сільському господарстві

 

Безпілотні технології в промисловості

 

Проект відведення земельної ділянки. Технічна документація із землеустрою

 

Купівля-продаж землі

 

Оптимізація плати за землю

 

Аудит земельної ділянки

 

Підготовка договорів і кошторисів щодо землевпорядних послуг

 

Інвентаризація земель

 

Топозйомка 1:500, 1:2000

 

Представництво інтересів

 

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки

 

Винесення в натуру меж земельної ділянки

 

Зміна цільового призначення (переведення земель)

 

Оформлення договорів оренди землі та їх подовження

 

Переоформлення земельної ділянки на нового власника

 

Брокерські послуги

 

Законотворча діяльність та лобіювання інтересів

 

Консолідація земель сільськогосподарського призначення (формування єдиних масивів)

 

Розділ і об'єднання земельних ділянок

 

Розробка еколого-економічного обґрунтування

 

Експертна грошова оцінка земельної ділянки

 

Комерційні послуги для фермерів

 

Супровід угод, пов'язаних із землею

 

Чому клієнти обирають Земельну спілку України?

 

З послугами для агробізнесу Ви можете ознайомитися на наших сайтах (http://zem.com.ua/ та http://koshyl.wix.com/land-for-garden)

 

Послуги для компаній

 

 

 

 

 

Послуги для громадян

 

 

Продати земельну ділянку
 
 
Послуги для бізнесу
 
 
Послуги для фізосіб
 
Консультації
 

Комерційні послуги та консультації т044-384-08-66044-384-08-68

© 2004-2021 Асоціація «Земельна спілка України». Усі права захищено.

Цей веб-сайт є власністю Асоціації «Земельна спілка України ». Авторські права на всі матеріали, представлені на цьому сайті, належать Асоціації «Земельна спілка України» або безпосередньому авторові цих матеріалів, якщо в тексті не вказується інше. Будь-яке копіювання, у тому числі окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення матеріалів, що містяться на цьому сайті, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, дозволено при умові обов'язкового вказання активного гіперпосилання на цей сайт.