Закон "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 3. Принципи Державного земельного кадастру
Державний земельний кадастр базується на таких основних принципах:
обов'язковості внесення до Державного земельного кадастру відомостей про всі його об'єкти;
ЗСУ: Коментована норма встановлює правило безумовної необхідності внесення до Державного земельного кадастру відомостей про всі його об'єкти (земельні ділянки, обмеження у використанні земель, межі адміністративно-територіальних утворень тощо). Не внесені у Державний земельний кадастр відомості про об'єкт, що підлягає кадастровому обліку, слід вважати нікчемними.
Роз’яснення щодо прийому заяв про надання послуг з державної реєстрації земельних ділянок та прав на них
Роз’яснення щодо прийому заяв про надання послуг з державної реєстрації земельних ділянок та прав на них згідно з положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 09 вересня 2009 р. № 1021 “Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі”
Вичерпний перелік підстав, відповідно до яких надається відмова у державній реєстрації земельної ділянки та прав на неї, визначено у пункті 13-4 Порядку ведення Поземельної книги та пункті 16-3 Порядку ведення Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09 вересня 2009 р. № 1021, серед яких відсутні підстави для припинення прийому заяв.
Закон "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 2. Мета ведення Державного земельного кадастру
Державний земельний кадастр ведеться з метою інформаційного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб при:
регулюванні земельних відносин;
управлінні земельними ресурсами;
організації раціонального використання та охорони земель;
здійсненні землеустрою;
проведенні оцінки землі;
формуванні та веденні містобудівного кадастру, кадастрів інших природних ресурсів;
справлянні плати за землю.
ЗСУ: Створення ефективної земельно-кадастрової системи належить до числа найважливіших передумов сталого розвитку ринкових земельних відносин, адже саме на земельний кадастр покладається вирішення завдання обліку усіх одиниць земельної власності, лише на його основі здійснюється реальне гарантування прав на земельні ділянки, саме у складі кадастру здійснюється оцінювання земель для фіскальних та регуляторних цілей.
Більше статей...
- Лист Земельної спілки України, щодо "універсального закону "№ 5462-VI, Президенту України
- Лист Земельної спілки України, щодо "універсального закону "№ 5462-VI, Президенту України
- Щодо можливості встановлення меж земельної ділянки за відсутності суміжного землекористувача
- Закон "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 1. "Визначення термінів"
- Закон "Про Державний земельний кадастр" - Вступ
- Огляд новин законодавства за період 02.12 - 08.12.2012р.
- Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо плати земельного податку власниками нежитлових приміщень, платниками єдиного податку - фізичними особами - підприємцями
- Ресурсним центром спільно з німецькою компанією BBVG було організовано консультаційний захід «Завдання і організація земельних товариств в Німеччині»
- Огляд новин законодавства за період 25.11 - 01.12.2012р.
- До уваги членів Асоціації «Земельна спілка України», суб’єктів господарювання, що виконують роботи із землеустрою - 2
Сторінка 482 із 503