Огляд новин законодавства за період 21.04. - 27.04.2013р

•    22.04.2013
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель" від 14.03.2013  № 179.  Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 березня 2013 р. за № 515/23047.

Наказом затверджено "Порядок одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель".

Також визнано  таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по земельних ресурсах від 19 травня 2005 року № 132 "Про затвердження Порядку одержання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного контролю за використанням та охороною земель", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02 червня 2005 року за № 612/10892.

 
Станом на 27.04.2013р. не набрав чинності.



•    22.04.2013
Наказ Міністерства юстиції України "Щодо подання Міністерству доходів і зборів України відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки" від 12.04.2013  № 699/5/38.  Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2013 р. за № 605/23137.

Наказом затверджено "Регламент передачі інформації про об’єкти житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, у тому числі нерезидентів".
Визначається, що інформаційні файли про об’єкти житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, у тому числі нерезидентів (далі - нерухоме майно), формуються та передаються у форматі XML-файлів.
Суб’єктами інформаційних відносин відповідно до цього наказу є Державна реєстраційна служба України та Міністерство доходів і зборів України

Набрання чинності 23.04.2013р.



•    23.04.2013
Постанова Кабінету Міністрів України "Про кількість посад заступників голів місцевих державних адміністрацій" від 17 квітня 2013 р. № 286.

1. Головам місцевих державних адміністрацій під час вирішення питань, пов’язаних з призначенням на посади їх заступників, виходити з того, що кількість таких посад не може перевищувати:
шість одиниць - у Дніпропетровській, Донецькій обласних та Київській міській державних адміністраціях з урахуванням посад першого заступника та заступника голови - керівника апарату;

п’ять одиниць - у Київській, Луганській, Львівській, Одеській та Харківській обласних, Севастопольській міській державних адміністраціях з урахуванням посад першого заступника та заступника голови - керівника апарату;
чотири одиниці - у Вінницькій, Волинській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Миколаївській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Тернопільській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій та Чернігівській обласних державних адміністраціях з урахуванням посад першого заступника та заступника голови - керівника апарату;
три одиниці - у районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністраціях з урахуванням посади першого заступника голови.
2. Кількість посад заступників голів місцевих державних адміністрацій визначається в межах установленої граничної чисельності, фонду оплати праці та видатків на утримання відповідної місцевої державної адміністрації.
3. Головам місцевих державних адміністрацій привести у місячний строк власні рішення щодо кількості їх заступників у відповідність з цією постановою.

Набрання чинності 23.04.2013р.



•    25.04.2013
Наказ Міністерства юстиції України "Про внесення змін до опису гербової печатки державного реєстратора та описів і зразків штампів для проставляння державним реєстратором відміток на установчих документах при проведенні реєстраційних дій" від 15.04.2013  № 705/5.  Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2013 р. за № 620/23152.

Наказом внесено зміни до опису гербової печатки державного реєстратора, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 20 січня 2012 року № 113/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 січня 2012 року за № 89/20402, виклавши його в новій редакції, що додається.
У назві та тексті описів і зразків штампів для проставляння державним реєстратором відміток на установчих документах при проведенні реєстраційних дій, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 20 січня 2012 року № 113/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 січня 2012 року за № 89/20402, після слів «державний реєстратор» доповнити словами «юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»

Станом на 27.04.2013р. не набрав чинності.



•    26.04.2013
Наказ Фонду державного майна України "Про внесення зміни до Порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів" від 04.04.2013  № 452.  Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 квітня 2013 р. за № 656/23188.

У третьому реченні пункту 3.5 розділу ІIІ Порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 19 грудня 2001 року № 2355 (у редакції наказу Фонду державного майна України від 16 лютого 2010 року № 216), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2001 року за № 1092/6283, слова «підписується у двох примірниках, один примірник видається оцінювачу, другий зберігається у Фонді» замінити словами «готується у двох примірниках, один примірник підписується посадовою особою Фонду, завіряється печаткою Фонду та видається оцінювачу, другий примірник з візами погодження зберігається у Фонді».

Станом на 27.04.2013р. не набрав чинності.





© 2012 Асоціація «Земельна спілка України». Всі права захищено.
Дана інформація була підготовлена Асоціацією «Земельна спілка України». Забороняється відтворення та використання повністю або будь-якої частини даної інформації у будь-якому форматі, включаючи графічний, електронний, копіювання, передрук чи використання в будь-який інший спосіб без письмової згоди Асоціації «Земельна спілка України».