Звернувшись до центру надання адміністративних послуг, необхідно подати:
1) заяву про державну реєстрацію земельної ділянки;
2) оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації);
3) електронний документ.
Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Дана послуга є безоплатною.
Звертаємо увагу! Підставами для відмови у наданні послуги можуть бути:
˗ невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
˗ розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини;
˗ розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;
˗ подання документів, визначених законодавством для отримання послуги, не в повному обсязі.
Протягом 14 календарних днів з дня реєстрації заяви про надання послуги, Витяг з Державного земельного кадастру на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або відмова у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки видається заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві.