Чим відрізняється викуп земельної ділянки для суспільних потреб та примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності?

Законодавство України передбачає можливість викупу земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, які на ній розміщені, для задоволення суспільних потреб. Такий викуп має здійснюватись виключно у добровільному порядку на підставі договору купівлі-продажу чи міни.
 
Примусове відчуження земельної ділянки приватної власності здійснюється за рішенням адміністративного суду за таких умов:
 
1. Коли земельна ділянка відчужується лише для:
 
- об'єктів національної безпеки і оборони; 
- лінійних об'єктів  та  об'єктів  транспортної  і енергетичної інфраструктури    (доріг,    мостів,    естакад,     магістральних трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, морських портів, нафтових   і  газових  терміналів,  електростанцій)  та  об'єктів, необхідних  для  їх  експлуатації;  
- об'єктів, пов'язаних   із   видобуванням   корисних   копалин загальнодержавного значення; 
- об'єктів природно-заповідного фонду; 
- кладовищ.
 
2. Коли уповноважений орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування прийняв рішення про викуп земельної ділянки для суспільних потреб, організував проведення переговорів у порядку та строки, визначені законом, і власник відмовився відчужувати таку земельну ділянку.
 
 
 
 
Читайте також: Чим відрізняється викуп земельної ділянки для суспільних потреб та примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності?
 
 
 
 
© 2020 Асоціація «Земельна спілка України». Всі права захищено.
Дана інформація була підготовлена Асоціацією «Земельна спілка України». Забороняється відтворення та використання повністю або будь-якої частини даної інформації у будь-якому форматі, включаючи графічний, електронний, копіювання, передрук чи використання в будь-який інший спосіб без письмової згоди Асоціації «Земельна спілка України».