Оформлення земельних ділянок та прав на них тепер здійснюється через центри надання адміністративних послуг

З 01 січня 2015 року адміністративні послуги органів виконавчої влади, в тому числі послуги щодо реєстрації земельних ділянок та прав на них, надаються через центри надання адміністративних послуг. Перелік послуг, які надаються такими Центрами, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р.

 

Так, до центру з надання адміністративних послуг слід звертатися, якщо вам необхідно, що вам надали наступні послуги:

 

1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

2. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

4. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

5. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

6. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

7. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

8. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

а) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку;

б) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

в) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

9. Видача довідки про:

а) наявність та розмір земельної частки (паю);

б) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

10. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

11. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

12. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-землевпорядників.

13. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

14. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

15. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та ін.

 

Звертаємо увагу!

У разі виникнення у вас запитань щодо роботи центрів надання адміністративних послуг, ви можете звернутися до Урядової «гарячої лінії»(Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади)  – центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймають фахівці Урядового контактного центру та надсилають їх відповідним органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам. Також з 2014 року почав функціонувати веб-сайт «гарячої лінії».

 

© 2015 Асоціація «Земельна спілка України». Всі права захищено.
Дана інформація була підготовлена Асоціацією «Земельна спілка України». Забороняється відтворення та використання повністю або будь-якої частини даної інформації у будь-якому форматі, включаючи графічний, електронний, копіювання, передрук чи використання в будь-який інший спосіб без письмової згоди Асоціації «Земельна спілка України».